GrowPromoter levert software om de beleving van klanten en medewerkers te meten, een full service dienstverlening met eigen Experience Experts.

Klanten van GrowPromoter kunnen met het platform zelf onderzoek doen door vragenlijsten te maken en te versturen in eigen huisstijl. TeamNETROM zorgt voor alle softwareontwikkeling voor Growpromoter.
Waarom GrowPromoter?
Rogier Taylor en Hans Schut, de oprichters van GrowPromoter, deden voorheen samen marketingprojecten bij een groot bedrijf. Hen viel al snel op dat het meten van klanttevredenheid niet goed toegankelijk was, zeker niet voor MKB. Alleen op ‘corporate’ niveau bleek er een bibliotheek aan vragenlijsten te bestaan, maar verdere opvolging na het afnemen van de vragen was er niet. Met de opkomst van SaaS (Software as a Service) zagen ze een gat in de markt voor het meten van klant- én medewerkerstevredenheid. GrowPromoter levert software om de beleving van klanten en medewerkers te meten, een full service dienstverlening met eigen Experience Experts.
Hoe werkt het?
“Een team dat de beste vragen bedenkt, zwakke plekken signaleert, sturingsinformatie vertaalt naar gerichte acties en adviseert in het zetten van de volgende stap. Klanten doorlopen verschillende fasen tijdens hun klantreis: van oriëntatie tot en met het afnemen van de producten en diensten. Zij hebben contact via allerlei kanalen, zowel online en offline. Het doel is natuurlijk om ieder klantencontact waardevol te maken om zo de totale klantervaring te optimaliseren. Die klantervaringen willen we onderzoeken en meetbaar maken. Oftewel: klanten die op het juiste moment de informatie krijgen die hen helpt om uiteindelijk hun behoeftes te vervullen. Hetzelfde geldt voor medewerkers. Betrokken medewerkers zorgen voor meer klanten.”


+human resources
Door 20 jaar ervaring en unieke klantcases hebben we een enorme knowledge base opgebouwd. Door onze kennis en ervaring in HRIS, (e)NPS, HCM, ATPS en Payroll software, kunnen wij snel schakelen in de business case van GrowPromoter. Kiest u net als GrowPromoter ook voor TeamNETROM?

Waarom TeamNETROM?
“Wij begonnen met GrowPromoter specifiek voor MKB. In de loop van de jaren merken we dat steeds meer groot-, zorg- en non-profit bedrijven ook behoefte hebben aan ons platform. We groeien erg hard en willen blijven innoveren. Door de schaarste aan goede IT’ers in Nederland, was die vernieuwing niet meer in eigen beheer te realiseren. TeamNETROM kwam op het juiste moment op ons pad en gaf ons direct een goed gevoel. Wij zijn vrij snel na de eerste kennismaking met TeamNETROM naar Roemenië gevlogen. De betrokken ontwikkelaars hadden al een uitgebreide roadmap en een eerste prototype gemaakt. Daarin lieten ze direct hun kennis en ervaring zien. Ons vertrouwen was gewonnen. We werken inmiddels twee jaar met TeamNETROM samen en hun grootste toegevoegde waarde is de grootte van de organisatie. Je hebt zoveel kennis in huis. Ingewikkelde zaken kunnen ze intern bespreken en zodoende tot goede, innovatieve oplossingen komen. Wij hebben zelf geen ontwikkelcapaciteit, dus alles is geoutsourcet bij NetRom. Dit bevalt erg goed.”
Toekomst
“We hebben twee keer per week contact met het ontwikkelteam. In het begin van de samenwerking moest iedereen aan elkaar wennen, maar je merkte meteen dat de ontwikkelaars snel konden schakelen in onze business case. We blijven zeker samenwerken met NetRom. Over de toekomst van GrowPromoter? We richten ons nu niet meer alleen op Nederland, maar gaan met GrowPromoter wereldwijd!”