Maatwerk CRM software
NetRom zorgt dat bedrijven het maximale uit hun CRM-systeem halen door maatwerk CRM software te ontwikkelen op basis van de klantvereisten. Dat doen we op basis van jarenlange ervaring in software ontwikkeling en met getrainde developers.

Maatwerk CRM software ondersteunt primaire bedrijfsprocessen
Maatwerk CRM software versterkt klantrelaties, maakt kansen zichtbaar en biedt overzicht in leads. Het systeem vindt aansluiting bij specifieke bedrijfsprocessen en koppelt met andere systemen.
Waarom maatwerk CRM software
De functionaliteiten in CRM software worden bepaald door de doelstellingen van bedrijven. Het systeem beheert klantgegevens en is in staat om data uit te wisselen met relevante systemen. Maatwerk CRM software wordt ontwikkeld met de gedachte om de bedrijfsvoering te ondersteunen en biedt de snelheid en schaalbaarheid die een snelgroeiend bedrijf nodig heeft. Contactgegevens van relaties zijn eenvoudig te beheren en managen. Maatwerk zorgt voor een gebruiksvriendelijke interface en toont precies datgene wat nodig is voor verdere verwerking van de gegevens. Over het algemeen is het hoofddoel om inzicht te krijgen in de relatie met de klant en het monitoren van de activiteiten die daarbij horen.
Voordelen CRM software op basis van maatwerk
Verschillende processen binnen een bedrijf worden met maatwerk CRM software geautomatiseerd en op elkaar worden afgestemd. Vaak sluit het werkproces niet optimaal aan op de processen, waardoor fouten voorkomen en er dubbel werk ontstaat. Met maatwerk CRM software wordt er exact afgestemd hoe het werkproces eruit ziet, wat het moet doen en welke integraties er nodig zijn om de medewerkers totale ondersteuning te bieden. De voordelen van maatwerk CRM software zijn onder meer:
- Maatwerk CRM is volledig ontwikkeld vanuit de bedrijfsdoelstellingen
- De software is eenvoudig aan te passen aan de groei het bedrijf
- Het is platform onafhankelijk en is altijd en overal toegankelijk
- Het systeem is een veilige omgeving voor alle data en communicatie
- De interfaces zijn persoonlijk en gebruiksvriendelijk
- Hoge mate van ondersteuning van medewerkers
CRM software via NetRom
Onze agile werkwijze stelt ons in staat om de veranderende behoeftes mee te nemen in het ontwikkelen van maatwerk CRM software. We werken nauw samen tijdens de ontwikkeling en bespreken met de verschillende opties voor functionaliteiten, passend bij de bedrijfsdoelstellingen. Door in een korte cyclus te bouwen kunnen klanten de software sneller testen en eventuele feedback geven. NetRom heeft zelf een groot team met Quality Assurance engineers die de software testen en onderhouden. We hebben ons ontwikkeld tot een belangrijke outsourcing partner en zijn onderscheidend met een transparant ontwikkelproces, kwalitatief sterke producten en een zeer hoge klanttevredenheid. Onze knowledge base is de grootste toegevoegde waarde voor onze opdrachtgevers. Met 20 jaar ervaring hebben wij uitgebreide kennis over nearshore software ontwikkeling en ontwikkelen CRM software die het beste bij uw bedrijf past.
Cases met maatwerk CRM software
NetRom heeft al veel organisaties geholpen met het ontwikkelen en implementeren van CRM software. In onze cases leest u hoe u profiteert van maatwerk CRM software die de relatie tussen bedrijven en klanten organiseert en optimaliseert.


Software development services
We werken niet voor, maar mét u als opdrachtgever. Zowel Independent Software Vendors als grote eindgebruikers. Wij ontwikkelen premium software. Voor u. Op basis van uw behoefte stellen wij het perfecte team samen uit onze ruim 420 IT-professionals. Bekijk onze services en technology stacks.
BLOG
BURO SCANBRIT
E-commerce
Buro Scanbrit is meerdere malen uitgeroepen tot beste reisorganisatie voor Noordwest-Europa. Het dochterbedrijf van Stena Line verkoopt complete reizen naar Scandinavië, Groot Brittannië en Ierland.
EVENT SOFTWARE BENELUX
IT
Bij het plannen van een concert of een voorstelling ondersteunt de software van ESB alle technische, logistieke, personele, facilitaire en financiële processen voor, tijdens en na het event. TeamNETROM wordt ingeschakeld voor het maken van nieuwe versies van de producten.
GROWPROMOTER
Human Resources
Klanten van GrowPromoter kunnen met het platform zelf onderzoek doen door vragenlijsten te maken en te versturen in eigen huisstijl. TeamNETROM zorgt voor alle softwareontwikkeling voor GrowPromoter.