01 juli 2021
Met 96% Fan Score weer een top waardering voor NetRom in de Giarte Monitor

NetRom Software pakt voor het derde jaar op rij een van de leidende posities in de Giarte ITX-monitor. In het hele onderzoek heeft NetRom uitstekende prestaties geleverd door top-5-posities te behalen in belangrijke indicatoren gemeten in de 2021 Giarte ITX-monitor. De hoogste resultaten van NetRom liggen op het gebied van klanttevredenheid en Fan Score.
Met een overall top 4 positie in de nieuwe Customer Delight Score (88 punten) blijkt dat de klanten een zeer positieve ervaring hebben in de samenwerking met NetRom. Customer Delight heeft drie elementen waar NetRom goed op scoort: Verwachtingen (83 punten), Vertrouwen (90 punten) en Aanbeveling (91 punten).
NetRom CEO Han in’t Veld geeft aan “We zijn blij met het resultaat, zeker als je bedenkt dat we onze klanten afgelopen jaar door Corona niet konden verwelkomen in ons Delivery Center in Craiova. Een hoge score op vertrouwen, aanbeveling en een 96% fan score doet ons daarom erg goed! We werken continu aan procesverbetering en dat zie je terug in de resultaten. Alle medewerkers dragen bij aan tevreden klanten en het vertrouwen in NetRom. Het compliment is dus vooral aan het gehele team gericht!”.

Klanten zijn zeer tevreden over de Software Services, dat heeft NetRom een score van 8,4 opgeleverd. De tevredenheid van de klanten is ook terug te zien in de Fan Score. Een Fan Score van 96% is dit jaar het resultaat, dat is hoger dan de Fan Scores van de afgelopen twee jaar. Dit brengt NetRom naar de 3e positie in het hele onderzoek. Een van de klanten gaf aan: “NetRom laat een hoge mate van toewijding, expertise en kwaliteitsbewustzijn zien.”

Over NetRom Software
NetRom stelt bedrijven met geweldige IT-professionals in staat om betere softwareproducten te bouwen door nearshore softwareontwikkeling en Quality Assurance te leveren in dedicated en blended teams. NetRom heeft een brede kennis in softwareontwikkeling – de klantbase is al 20 jaar gebaseerd op finance, e-commerce, healthcare, mobility, telecom en e-learning. Naast Independent Software Vendors heeft NetRom verschillende grote eindgebruikers als klant. NetRom werkt met 400 medewerkers vanuit haar vestigingen in Breda, Arnhem en Craiova.
Over Giarte
Giarte doet al meer dan 15 jaar onderzoek naar de human experience in IT en is de grondlegger van de Xperience Level Agreement (XLA®). XLA is een methode om de beleving van klanten, medewerkers en de business vanuit een menselijk perspectief te benaderen. Xperience Management en XLA® helpt organisaties om optimaal af te stemmen op wat echt belangrijk is voor klanten, medewerkers en de business. De IT Xperience Monitor (ITX) is een jaarlijkse meting van klanttevredenheid over de dienstverlening van toonaangevende en snel opkomende IT-bedrijven in de Nederlandse markt.
Klik hier voor de website
